Even tussendoor - Reisverslag uit Tokio, Japan van Mike Geven - WaarBenJij.nu Even tussendoor - Reisverslag uit Tokio, Japan van Mike Geven - WaarBenJij.nu

Even tussendoor

Door: ekimtokio

Blijf op de hoogte en volg Mike

25 Juni 2012 | Japan, Tokio

Hallo allen,

Ik weet niet of iedereen al het vorige reisverslag heeft gelezen over Harajuku, zo niet kijk dan vooral even onder de knop 'Reisverslagen'.

Dit bericht is even snel tussen het werk door. Ik besefte me dat ik nogal wat verjaardagen ga missen en in het vorige reisverslag helemaal het vorige ben vergeten:
Gefeliciteerd oma Geven!
En al vast voordat ik het vergeet:
Gefeliciteerd Monja!

Binnenkort volgt een verslag van Akihabara, wat ik afgelopen zondag bezocht heb.

Groetjes aan iedereen,
Mike

• 25 Juni 2012 - 18:29

Oma En Monja:

Wij hebben genoten van jou foto's!!Oma's verjaardag was heel gezellig al waren er wat stoelen leeg...boehwehehe, volgende x beter!
    Hartelijk dank voor je felicitaties,... heel attent van jou in deze wat lichaam-en-geest-vreemde-leefomgeving!!
    Groet uit Ulft!!!!!!

• 26 Juni 2012 - 04:29

Udo:

Hoi Mike beste Wensen uit het Land van de komende ek kampion.
    Udo Sandra Justin San en Frisson